Často kladené otázky

Pripravili sme pre Vás odpovede na najčastejšie otázky. Ak nenájdete, čo Vás zaujíma, pokojne nás kontaktujte telefonicky alebo e‑mailom.

Keď vyplním rezervačný formulár, je moja požiadavka záväzná?

Na základe vyplnenia rezervačného formulára Vám zašleme faktúru na úhradu pobytu. Po úhrade 50% ceny pobytu môžete považovať svoju rezerváciu za záväznú. Zvyšných 50% ceny pobytu je potrebné uhradiť max. 5 dní pred nástupom na pobyt. V prípade, že zálohu za pobyt neuhradíte v požadovanom čase, Vaša rezervácia nie je považovaná za záväznú.

Ako zistím konečnú cenu pobytu?

Náš systém Vám po zadaní požadovaného termínu a požadovaného počtu ubytovaných osôb vypočíta konečnú cenu za Váš pobyt. V prípade, že ste si neistí výpočtom konečnej ceny, pokojne nás kontaktujte e‑mailom a my Vám zašleme konečnú cenovú kalkuláciu na požadovaný pobyt v čo najkratšom čase.

Ako si záväzne rezervujem pobyt?

Záväzne rezervovaný pobyt je taký, ktorý je na základe nami zaslanej faktúry uhradený v požadovanom termíne. V tomto prípade od nás obdržíte potvrdzujúci e‑mail o rezervácii.

Musím pobyt uhradiť vopred? Musím uhradiť celú sumy alebo stačí záloha?

Pobyt je nevyhnutné v plnej sume uhradiť pred príchodom.

Ako môžem svoj pobyt uhradiť?

Po rezervácii pobytu Vám zašleme faktúru s podkladmi na vykonanie úhrady pobytu. Faktúra bude obsahovať konečnú sumu za pobyt, variabilný symbol a číslo účtu. Pobyt tak môžete uhradiť priamym vkladom alebo prevodom na účet.

Môžem po úhrade svoju rezerváciu zrušiť alebo zmeniť? Čo v prípade, ak na pobyt nemôžem nastúpiť?

Po úhrade rezervácie sa rezervácia mení z predbežnej na záväznú. Tým sa zaväzujete na pobyt nastúpiť. V prípade, že potrebujete pobyt z akéhokoľvek dôvodu stornovať, je vhodné čím skôr nám túto skutočnosť oznámiť na info@chataharmony.sk alebo na č. +421 915 224 244.
Ak nám v dostatočnom predstihu dáte vedieť, pokúsime sa spoločne nájsť vhodný náhradný termín Vášho pobytu. Ak však pobyt zrušíte pár dní pred nástupom, nestihneme chatu opätovne ponúknuť na prenájom. Preto máme určené storno podmienky a v závislosti od počtu dní do začiatku pobytu si účtujeme poplatok.

Aké doklady potrebujem?

Pri ubytovaní požadujeme od našich hostí občiansky preukaz a v prípade detí preukaz poistenca.

Čo zahŕňa cena ubytovania?

Cena zahŕňa samotné ubytovanie, toaletné potreby, uteráky, finálne upratovanie, v prípade dlhšieho pobytu upratovanie raz za týždeň, wifi v celom objekte, súkromné parkovisko monitorované kamerovým systémom, detský kútik, letné posedenie s ohniskom, sušiareň a lyžiareň. Cena nezahŕňa rekreačný poplatok vo výške 1 €/za osobu na deň. Cena rovnako nezahŕňa extra služby a produkty, ktoré môžu byť doobjednané ako doplnkové služby.

Je možné ubytovať sa aj s domácim zvieratkom?

Nie je možné ubytovať sa so žiadnym domácim zvieratkom.

Aké extra služby a produkty ponúkate?

V rámci doplnkových služieb ponúkame našim hosťom možnosť doobjednať raňajky, zapožičanie bicyklov, minibar, wellnes, detskú postieľku a detskú stoličku.

Ako sa dostanem k chate?

Chata Harmony sa nachádza vo Vrátnej doline oproti lyžiarskemu stredisku Vrátna Free Time Zone Paseky. Pred lyžiarskym strediskom zabočíte doprava, prejdete asi 150 m a opäť zabočíte doprava k chatovej oblasti. Prejdete malý mostík a Chata Harmony je hneď prvá naľavo.

Ako sa dostanem ku kľúčom od chaty?

Kľúče Vám odovzdá objektový vedúci po vzájomnej dohode v čase Vášho príchodu.

Kedy je možné nastúpiť na pobyt a kedy je potrebné chatu opustiť?

Chata Harmony bude pripravená na Váš pobyt od 15:00. Kedykoľvek po tomto čase si môžete prevziať chatu a užiť si Váš ničím nerušený pobyt.
Na konci pobytu je treba chatu odovzdať do 10:00

Kam môžem odložiť kľúče od chaty?

Kľúče si po ukončení Vášho pobytu príde prevziať objektový vedúci chaty a zároveň ju skontroluje.

Prečo je potrebné zložiť vratnú kauciu? Kedy ju dostanem naspäť?

Vratnú kauciu vo výške 150 € je potrebné zložiť pri nástupe na chatu ako garanciu pre prípad poškodenia. Kaucia bude vrátená pri Vašom odchode v prípade, že chata a vybavenie ostanú v pôvodnom stave, bez poškodení a v prípade, že nedošlo k porušeniu našich pravidiel. V prípade poškodenia chaty, nábytku alebo príslušenstva, v prípade straty kľúčov alebo ak dôjde k porušeniu pravidiel, Chata Harmony si vyhradzuje právo depozit zadržať.
Ak po Vašom odchode bolo všetko v poriadku, kaucia bude uvoľnená, o čom Vás informujeme aj e‑mailom.

Aký je postup v prípade poškodenia chaty?

Ak po Vašom odchode budú zistené škody, bude urobená fotodokumentácia, ktorá Vám bude zaslaná, a vratná kaucia bude znížená o čiastku potrebnú na náhradu spôsobenej škody.

Je povolené fajčiť v izbách či na balkónoch?

Fajčiť je povolené iba v externých priestoroch.